divendres, 20 de febrer de 2015

Jornada "To flip or not to flip"

Trobada pedagògica i d'intercanvi d'experiències convocada pel grup Active Learning Educations Network. 
Data:  4 de març de 2015, de 17,30 a 21 hores
Lloc:  Campus Catalunya de la URV
            Avda. Catalunya, 35 - TARRAGONA
            Aula 502 (i 503)


Activitat reconeguda pel Departament d'Ensenyament a través de l'ICE URV (codi 7000120021 http://www.xtec.cat/web/formacio/gestio/cercador_activitats, amb una certificació de 6 hores.
Requisits per a la certificació: assistència a les sessions presencials i realització d'una tasca prèvia per preparar el workgroup i reajustament de la tasca en funció del seu desenvolupament.

Programa:

17.30 h. Presentació de la Jornada i del Grup de Treball "Active Learning Educations Group", a càrrec de Francesc Seritjol (coordinador del Grup).

17.40 h."Elements pràctics per a flippejar una classe: eines i recursos", a càrrec de Xavier Suñé(CRP del Tarragonès / Àrea TAC Departament d'Ensenyament).

18.15 h. Experiència d'èxit 1: "Flipped Classroom a l’Educació Secundària", a càrrec de Manel Trenchs (Escola Pia Santa Anna de Mataró).

18.35 h. Experiència d’èxit 2: "Flipped Classroom a en la formacio d’adults", a càrrec de Joan Padrós (CFA Palau de Mar de Barcelona).

19.00 h. Workgroups simultanis: "Qüestions pràctiques i programació de sessions Flipped Classroom".

20.00h. Taula de rodona: "Flipped Classroom en diversos contextos educatius a l’Educació Primària".
El grup de treball ALEN (Active Learning Educations Network) està format per persones procedents de diversos camps, tots ells relacionats amb l'educació en les diverses etapes que la conformen.

El grup es troba immers en l'estudi de l'aplicació a l'aula del mètode Flipped Classroom i el resultat d'aquesta implementació tant en el procés d'ensenyament-aprenentatge com en els resultats educatius dels alumnes.

Fruit d'aquest estudi, unes de les accions que s'ha cregut oportú realitzar és organitzar aquesta jornada d'intercanvi d'experiències i de reflexió sobre el mètode Flipped Classroom, podent així millorar la seva posada en pràctica a l'aula.

Comparteix