dijous, 19 de desembre del 2013

Pensaments

El que és fantàstic d'aprendre és que és quelcom que ningú et pot prendre.
BB King

Educació és allò que queda després d'oblidar el que vas aprendre a l'escola.
Albert Einstein

L'educació no canvia el món, canvia les persones que canviaran el món.
Paulo Freire


Tots tenim talent, però si jutges un peix per la seva habilitat en pujar els arbres viurà sempre pensant que és un estúpid.
Albert Einstein

El mestre ensenya més amb el que és que amb el que diu.
Soren Kierkegaard

M'ho van explicar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. 
Confuci
Un mestre afecta l'eternitat, mai se sap on acaba la seva influència.  
Henry Adams
Bogeria és pretendre canviar els resultats, fent sempre el mateix
Albert Einstein

Font,  Fundació Espavila

Comparteix